Saturday 23 July 2011

masalah diri ini!!



 

Post IconASAS PENURUNAN BERAT BADA

assalamualaikum pd smua..
semoga hari2 anda d'berkati Allah..amin:)

hari nie saya ta rase nak b'kongsi ilmu dengan anda smua..sbab saya sndiri ad masalah berkenaan CINTA..:(
saya ta nafi kan yg smua manusia m'punyai hak untk m'cintai s'seorg..kerna itu adlh fitrah seorg manusia..* tak dpt d'elakkan lg*

hmm..bissmilla, begini ceritenye...sebelum nie ati sye pnah d'miliki s'org hmba allah nie..tp..ianye hnye lah smentara sahaja..haih,nk wt cm ne kan?kerna hnya cinta pd ilahi saja yg kekal..*tetapi perhatian kmi blm ade pape pn cme b'kwn sahaja.*
dy seorg yg pndai m'gunakan kata2 untuk m'mikat ati p'rumpuan..

skang nie dy dh berkapel dngn org laen.. sye agk sdeh sbb dye dh t'jebak dlm alam m'ndekati zina..(ish3) tp ape yg bleh sye buat?

masalahnye skang nie saya tak bleh nk lupe kn dy..*malu nk wt ste'ment nie* sye ta tw knape dan.. sye ta tw nak wt ape?? dh bnyk kli sye cbe pakse diri saya untuk lpe kn dy tp... jwpn dy ttp sme.. ermmmmmm,tmbh2 bler t'smpak ngan dy kt skolah..astagfirrullah..Ya Allah tolong lh hmba-Mu ini..

smpai d'sini jer kut..klau cite pnjg2 nnti t'kantoi pulak..hehehe

bg kwan aq capital 'A S' *hehe hrp2 dy fhm*.. tolong beri kan sye nasihat yg terbaek ek? tolong lah bimbingkan sye menuju ke jln yg bnar.. amin..


0 pencadang setia:

Post a Comment