Wednesday 10 August 2011

saya rindu kamuuu sangat-sangat!!!

imissyousomuch!!!
Itu sahaja yang dapat saya ucapkan... semenjak dia sudah mempunyai org laen...:(  sye tidaklah d'perdulikan nye!!! 
Ish...kawan-kawan saya selalu suruh saya lupakan die!! tapi saya tak tahu kenapa bergitu susah untuk saya melepaskan semua rasa yang ade...
dia tak lah baek sangat,emmm...sebenarnye die memang tak baek unnnnnnnnnn..:'( (ala..ta pe la kan?) mcm2 dh yg smpi di telinga sye nie.. smpi naik bingit dh dngr bnde yg bkn2 psl dy..!tp bkn slh pd mreka yg ckp tuhhh, slh pd si pelaku la... yang tdklah reti2 hndk m'jaga tatasusilah diri....
tp w'laupape un sye ta pnh nk bngkng ckp d'org...(sbb mmg btul un prngai dy cm tuh)
hmmmm... dh la tuhh,ta tw nk ckp ape lg..
*ta de mood lahhhh*(SORRY)

BUBYE.....


0 pencadang setia:

Post a Comment