Thursday 1 March 2012

cinta ini...

                                                                       Bismillah...

Gertak hati ini....pada jiwaku..
Engkau Ampuni aku?Engkau Rahmati aku?
Terkadang aku lalai dengan suruhanMU..
aku leka dengan duniaku..tak ingat padaMu...
Aku tahu Engkau sangat sayang padaku..
Engkau beri RahmatMu..
cintaMu..
kasihMu kepadaku..


Tetapi..
aku membalasnya dengan dosa..
Maksiat..
Kejahatan...
Kemungkaran..


Tetapi..
Engkau tetap sayang aku..
berikan RahmatMu, CintaMu, dan KasihMu..
tiap saat..
tiap detik..
tiap ketika..



Aduhai diri ini..
laksana batu besar di tepian pantai..
dipukul ombak berkali..
terluka masih kukuh di situ...
tercedera masih tak tumbang...
suci.. suci rindu ku
suci.. kasih ku
suci.. pasrah ku
pada Tuhanku Yang Satu..



Tuhan..
ampunilah aku..
terimalah taubatku...
tempatkan kami dalam kalangan..
..hambaMu yang soleh..

AMIN



Sama - sama kita berkongsi.

0 pencadang setia:

Post a Comment