Sunday 22 April 2012

Hello~ *****


hai.. assalamualaikum... lame tk update , rindu  plak  rasenya  ..

okay... bagi sesiapa yang tak tahu....  now i'm 15 year's old.. smakin besar.. smakin matang...  smakin banyak     onak dan duri yang perlu saya lalui...  sakit... tp satu pengajaran yang mematangkan saya lagi....   

saya...... kecil sangat......  dari pandangan orang....  semakin lama , saya  rasa orang  makin tak menghormati kewujudan saya didepan mereka.....  kekadang saya rasa  macam saya nie  tak pernah ada....   

#sepantas kilat tentang ape yang saya rase ****

"hei!!!  kau fikir aq sape???  ha??  aq un ada hati dan perasaan lah !!  aq minta maaf kalau  aq skit kan haty kau...  tp adil lah kan??   kau skit kan haty aq  'n'  aq skit kan haty kau plak ... right???  aq tk pernah rase mcm nie sblm nie weyh! "

#sepantas kilat ape yang saya rase lepas buat statement nie...****

"tak pelah.... just fogive and forget okay??? "

hahah ;)  tak b'pendirian btol *___* tp tuh smua normal bukan???  sape lah saya... okay fine ~ saya terima....


0 pencadang setia:

Post a Comment