Saturday 19 May 2012

Rindu BukAn Teman !!!



Hai,  assalamualaikum !   hry  nie  hry  ahad , mggu   dpan  hry  last  skolah ,  and  mggu  dpn  akan  menjadi  mggu   yang  pling  sye  tk  AKAN  lupakan ,   percayalah...   jujurnya  saya  tak  nak hry  nie  berlalu  walaupun   sedetik ... jika  hry  niy  berlalu  ,  hari  esok  pasti mendatang  dan  hry  seterusnya  akan menyusul  dan  siap  sedia untuk  memunculkan  diri ....  saya tak  nak  tu  smua  berlaku...  tapi  apa daya  saya  ,  sebagai  hamba -Nya  saya  kena  redha  dengan  smua  ketentuan... saya  kene trima  semua  yang  terjadi...  dan  sentiasa  bersedia  untuk  hry  esok..  kerana  mggu  dpn  ade  kawan  saya  nak  pindah blogger-emoticon.blogspot.com serius  sedih  gile-3 !  lpas  cuti  nnty  dh  tak nampak muka  korang:face36: ,  dh  tak  leh  nk  borak:face32: , nak  jumpe:face30: , nak  bergurau  senda:face31: n  macam-2  lagi  lah...  Oh NO!!!!!:face22:   harap-2  korang  tak  jadi  pindah  tau...  tak  yah lah  gie  mane-2  stay  je  kat  situ  kay???

Kerinduan  bukan  teman  
Yang  mendamai  perasaan  dikala  
sepi
rindu  bukan teman
yang merawat  duka  dikala  kau
Berjauhan.
                       
                                     skali lalu  apa  yang  saya  rasa  pada  seseorang :face54:                   

"Aku  dah lah  tengah  rindu  kau  gile-2  skang  , pastu  kau  nak  pergi  jauh-2  pulak,  macam mane  ngan aq ?? okay , fine  aq  faham  yang  nie  smua takdir  yang  aq  jumpa  kau , and then  aq  tinggalkan kau , pastu  kau tinggalkan  aq ,  pastu  aq rindu  kau ,  lpas tu  kau kata  kita kawan ,  aq  trima  status  tuh ,  n  skang  kau  menjauh ... okay ,  aq  percaya tuh  semua  adalah  cara-2 untuk  aq lebih senang  lupakan  kau kan?? Tapi Percayalah  bile  kau tak de depan mata  aq nnty  tk sampai  sebulan  aq dh  tak ingat  nama kau , rupa kau or apa-2  pasal kau :face44: Percayalah!!"

   Lagu  ni  agak  bersesuaian  ngan  situasi  saya  skang  nie.. 
so ,  dengar  and  hayati ... okay??
Bubbye<3
SeE  Ya':face42:








0 pencadang setia:

Post a Comment