Friday 2 November 2012

Say bye to triall :) but say hello to PMR !!!!

hye, assalamualaikum..
ape khabar?  sihat  ? alhamdullillah ;) bg yg tak tu , gie lah rest banyk-2 .. nnty bru bace pot niy kay?? hehehehe  :D

okay , saya di sini sedar, bahawasanya 1) dah lame giler tak bkk blog
                                                               2)saya adalah VICTIM PMR!!!!

ya allah , cepat nya mase b'lalu ¬ pagi tdy saya  ada  last paper 4 triall 2012 , subjek : Bahasa Arab ¬
cube anda bayangkan mcm mane perasaan bile esok ada triall and tak sempat nak prepare sepenuhnya ?? kelingkabut bukan ?? rase mcm nak menangis pun ada . macam tu lah perasaan saya bile terbangun dri tidr pagi tadi .. tapi  memang saya pun yang salah tak  bersedia dari awal-2 lagi  ,  ialah bak kata pepatah 'sediakan payung sebelum hujan'  hehehe  :D sedar pun ¬


soooooo  , sementara tengah merdeka 'separuh masak ' niy ,  saya ambil kesempatan ini , untuk meluangkan sedikit masa untuk blog tersayang .

                                but this not the end...............

ada sesuatu yang mengancam saya , yang menbuatkan saya tepaksa ikut semua kehendaknya , yang menyebabkan saya terpaksa buang saat-2  indah dan  gembira saya ...  dan benda itu ialah PMR!!!
Argggggghhhh!  tak sabar nye nak tunggu PMR hais , dan menikmati kehidupan saya balik  ,  tapi perjalanan untuk ke sana tuh amat dan amat dan teramat  menakutkan....

                          tadi time dekat sekolah...........

cikgu sains saya telah berjaya menginsafkan saya  ,  kalau saya yang kepala ferum ni pun boleh insaf ape tah lagi anda kan ??  insya allah .  cikgu saya telah membuat satu teori untuk saya dan rakan-2 yang lain.    toeri petama 1) waktu form one ada 365hari , form two pun sama , form three kurang  sikit lah , so mcm niy F1 = 365 x 24 .


NOW 3 NOVEMBER :)

#Ini Antara Post Yang Hendak Dipost Sebelum PMR , Tapi Sampai Sekarang Tak Post-2 Lagi . Sampai Ape Sambungan Nyee Pun Sye Tak Ingat . Heheh :face39:

So Bubye Sampai Sini Jee :)
                                  

0 pencadang setia:

Post a Comment